הוספת שדה רחב לטבלת INVOICES

פורומים אפיון ופיתוח פריוריטי הוספת שדה רחב לטבלת INVOICES

  • Post
    namnami
    משתתף
    האם זה בעייתי (מבחינת PERFORMANCE) להוסיף שדה RCHAR 100 לטבלת INVOICES? (לצורך הערות במסך אב- כדי שיוכלו להשלח בשינוי סטטוס)
    • הדיון הזה עודכן לפני 5 שעות, דקה 1 ע״יnamnami.

תגיות: ,

  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.